Fantezie în mov

mov

mov (2)

mov-u

7 RON

4 gânduri despre &8222;Fantezie în mov&8221;

  1. Hei! 🙂

    Nice cerceii! Esti artista! 🙂

    Astia sunt preferatii mei! Ii vreeeeaaau 🙂 Ii pot cumpara?

    Am o curiozitate….de unde iei materia prima? 😀

    Pup….stai ca am m-ai vazut unii dragutzi .

  2. IUPIIIII! 🙂

    Ai mei! Ai mei! 🙂

    P.S. Vad ca MAI greu cu lb romana, acum am observat o greseala – „am m-ai vazut” :)))) ce varza sunt :)))

    Multumeeeesc!

    De abia astept sa stabilim detaliile de „livrare” .

    Stiu la ce camasa sa-i pun, la ce maiou, trebuia doar sa am ok-ul tau, atat! 🙂

Lasă un răspuns

