Floricele vesele

floricele

floricele (2)

floricele (1)

7 RON

6 gânduri despre &8222;Floricele vesele&8221;

    • Am postat o poză cu pandantivul „Floricică veselă”. Am refăcut şi cerceii, pentru că nu mai aveam exact aceeaşi nuanţă de galben ca prima dată. Eu zic că cei noi sunt şi mai reuşiti 😉 Setul complet de poze – în curând. 🙂

    • Mi-am notat, e pe lista de priorităţi setul 🙂 O să mă ocup de el zilele astea – azi, mâine -, dar nu pot spune exact când pentru că am puţintică treabă. Dar se face, promit! :p

Lasă un răspuns

