Alte floricele de primăvară – VÂNDUT

Floricele de primavara handmade Fimo

Floricele de primavara handmade Fimo

10 RON

6 gânduri despre &8222;Alte floricele de primăvară – VÂNDUT&8221;

  1. Pingback: Cerceii handmade ai zilei – Shiny Things 4 Happy Days | Magazine de haine online

  2. eu ..eu…sunt fermecata de acesti cercelusi:D….pana vii la tulcea mai „mesteresti” o pereche?asta ca sa fiu si eu in ton cu noile trenduri:P

    • M-ai prins: am in plan sa mai „mesteresc” si alte perechi de cercelusi primavaratici similari, diversificand gama de culori. Asa ca stai pe-aproape 😉

  3. Salut. As vrea sa imi fac si eu o pereche de cercei similari, imi plac foarte mult astia, forma, culorile, tot. Nu imi spui cum i-ai realizat daca te rog? As fi incantata sa-mi spui sau sa-mi arati si mie cum ai facut acesti minunati cercei. Daca doresti scrie-mi pe nina.sovre@yahoo.com

Lasă un răspuns

