Gentuţă croşetată „Poieniţa înflorită”

Această gentuţă croşetată, plină de flori în nuanţe de lila, îţi poate fi un partener de încredere în plimbările tale zilnice. Este fooooarte încăpătoare, aşa că poţi lua cu tine umbrelă, cărţi, haine de schimb şi multe multe mărunţişuri 🙂 Pe interior are căptuşeală mov şi se încheie cu fermoar.

Gentuta crosetata cu floricele lila

Gentuta crosetata cu floricele lila

Gentuta crosetata cu floricele lila

40 RON, vine la pachet cu o pereche de cerceluşi asortaţi cadou 😉

3 gânduri despre &8222;Gentuţă croşetată „Poieniţa înflorită”&8221;

  1. Saluti, sunt Gia. Probabil ai pagina de facebook si tu. Eu am creat un grup Handmade si as vrea sa te adaug in grup dar nu ti stiu numele. Ai niste gentute superbe!!!As vrea daca si tu vrei sa le afisezi si acolo. Te am gasit cautand ceva de fimo 🙂 si eu modelez fimo. Daca vrei si nu te deranjeaza te rog sa ma cauti pe facebook Gianina Danes si sa-mi ceri add. Precizeaza mi ca esti tipa cu gentutele:) Multumesc si scuze ptr deranj!
    Adresa email in caz ca nu ma gasesti d_gia_p@yahoo.com. eu am nimerit intamplator pe pagina ta si nu stiu cand mai am ocazia:)seara faina

Lasă un răspuns

